| Abonnieren via RSS

Typ mit Tourette-Syndrom singt Lieder

November 5th, 2010 Posted in Filme

Okay, über Leute mit Tourette-Syndrom FUCK sollte man ja nicht FUCK OFF lachen, aber dieser Typ ASSHOLE versucht trotz Tourette-Syndrom einige Lieder zu FUCKER singen und nimmt das ganze mit Humor.
Im ersten Video singt er: „Never gonna give you up“ von Rick Astley und im 2. Video von R.E.M „Losing my Religion“. Wer davon nicht genug kriegt kann sich auch noch das 3. Video mit „Mmm Mmm Mmm Mmm“ von den Crash Test Dummies reinziehen.

„Never gonna give you up“
[media id=908 width=540 height=405]

„Losing my Religion“

[media id=909 width=540 height=405]

„Mmm Mmm Mmm Mmm“

[media id=910 width=540 height=405]

5 Responses to “Typ mit Tourette-Syndrom singt Lieder”

  1. Kauschinho Nazário Dos Santos (via facebook)
    sagt:

    eigentlich isses ja net lustig…. aber… 😀


  2. Martin Mjps (via facebook)
    sagt:

    khamy nit uss de schueh haue! 🙁


  3. Sascha Stanculovic (via facebook)
    sagt:

    es esch tragisch ond lostig zugliech. osserdem beidrockts mi wie offe er demet omgoht -> gänsehuut!


  4. Martin Simeon (via facebook)
    sagt:

    sorry aber das isch NÖD luschtig.egal ob er`s locker nimmt.anderi hend das au und werded sich nöd über sowas freue!


  5. Pascal Hunkeler
    sagt:

    Das söll eigentlich au nid luschtig sii. Aber ich finds mega muätig vo ihm, dass er das macht. Er het trotz sinere Chrankheit es recht zum das ufneh und is Web stelle und stolz uf das d’sii. Wer sich würklich über das luschtig macht, de het es rechts Problem und de chan ich nume beduure. Es isch ih mine Auge eh Chrankheit wo meh zwenig beachtig schenkt. Und wenn meh durch so Videos de eint oder ander zum nochdenke bringt, denn het meh demit scho viel erreicht.


Kommentiere den Eintrag